مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:012023-02-11سياسي

معاون رییس جمهور: یوم الله 22 بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است


معاون رییس جمهور، یوم الله 22 بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بر کردند.

- ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور، یوم الله 22 بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بر کردند.

محمد دهقان امروز در مراسم یوم الله 22 بهمن که در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافح حرم و مدافع امنیت و مدافع سلامت، اظهار کرد: در برابر همه آنهایی که در راه انقلاب و پیروزی انقلاب و دوام انقلاب مقاومت کردند و جان خود را بخشیدند، سر تعظیم فرود می آوریم.

وی یوم الله 22 بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بر کندند و حکومت اسلامی و حکومت دینی و حکومت مردمی را مبتنی بر فرهنگ و اعتقادات مردم برپا کردند.

معاون حقوقی رییس جمهور، با بیان اینکه شاه و وابستگانش که همه وجودشان پر از وابستگی و نفرت بود از کشور بیرون رانده شدند، تصریح کرد: با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: یوم الله 22 بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است

معاون رییس جمهور: یوم الله 22 بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است